Utflykt runt dellensjöarna

Idag åkte jag Maria och Jonatan dellensjöarna runt! Asmysigt! Stannade å knäppte massa kort med jonatans systemkamera, som jag tyvärr inte fick låna hem ;) Sen käkade vi kycklingsallad uppe på berget i Hudik så for vi runt å kika på massa mysiga platser!

Sitter just nu hemma och taggar för Norge trippen imorgon, då jag, sanne, maria, hannele å emma åker runt 1 på natten! Tur att vi iaf är 4 st som har körkort ;) 
Får se hur de går å köra i Norge då reglerna där är skitstränga, böter för typ minsta lilla :p
Men hä blir nog bra! 

Här är en jävligt suddig bild på dagens outfit :p

 
Lillasyster på ridskolan!
 
 
Använder min brors gamla minneskort just nu, å hittade en fruktansvärt snygg bild på mig *HÖHÖ* så tänkte att ja kunde lägga upp den å ;)
 
 
Nu blire till att laga lite käk, å sen åka till tallåsen å spela bingolotto å kanske ta sä nått glas vin? ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0