Min helg..

Ja... Min helg har väl inte vart allt för rolig händelserik :P I fredags satt ja på en fest nykter, vilket iof var rätt trevligt! Slutade med att ja åkte hem å bädda ner mig i sängen! :)
I Lördags, blev det filmmys hemma hos maria å joppe, å även en prommis på 6 km! Körde också fulla folk för att fördriva the time!

Idag har jag mest söve, titta på film å spela bingolotto... Jo det har blivit en liten pensionär av mä! Men ska va å ;)
Blev ba en vinst på 100 kr, men det är ju alltid 2 nya lotter ;)

Blir snart gråhårig å inte ha nått att göra om dagarna, sover tamefasen hela tiden, å glor på TV! Blir så J**** irriterad på folk som sitter å klagar på att det är drygt att kliva upp för att jobba! VA GLAD FÖR FAN, ni vet inte hur vi arbetslösa lusar har de....
Börjar väl bli redo att flytta för att få jobb, eller ja, vad har jag egentligen för val? Kan ju inte sitta hemma å leva på papi resten av mitt liv...

Saknar min karin å min Linnéa... Känns så tomt, var därför tvungen att hälsa på Ove å Helena å få mysa med vovvarna, kändes ju ändå som om linnéa fanns där då på nå vis! :D Tråkigt att den personen som jag trivdes/trivs, allra mest med inte finns här varje dag, så jävla ledsen att jag inte tog till vara på sista året tillsammans med dig, hade ju varit bättre. Även fast vi har grymt roliga minnen att se tillbaka på, som våra epa rejjs tider, pulka i brännås, å våra sportluncher varje lunch, skolskogen, skjulet på stranden i stormen, tältning på gården osv.... Hade jag fått spola tillbaka tiden, hade jag passat på att skapa ännu roligare minnen. Så fort ja får en inkomst blir det raka spåret ner till skövde, där vi ska mysa, äta TACOS, parta och inte minst myyyyysa! :D Miss you honey <3

Eftersom att jag nu lever dessvärre som en råtta, så har jag skapat mitt nya liv "farmville" ja tänkte att ja kan ju försöka bli rik på nått sätt iaf ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0