My bby is back

HAPPPYYYYY, fick sms från elgiganten att min telefon är redo för avhämtning efter att ha vart inne på lagning i ett x antal veckor. FATTAR NI VILKEN LYCKA?! Nu kan jag äntligen knäppa fina bilder osv. Även fast jonatan vart snäll som lånat ut sin telefon så länge till mig! :D

Dagen har varit förjävla lång... Började med att jag vaknade kl 8 efter typ 2 timmars sömn, gjorde ordning en rejäl frukost. Satt ute i garaget med pappa i typ 2 timmar å bara myste av hans fippel på bilen. Å det mulrande ljudet från motorn. MUMS.
Sedan tog jag en prommis med zorro till Thina, där vi kika film, kolla på bäbiskläder osv. 
Sedan blev det ännu en tripp till Thina där jag skulle hämta en crosstrainer, slutade med meck på gården till typ kl 21.00. Träffade även polisen en sväng som hämtade upp en hund som var på villovägar. 

Imorgon blir det en tripp till Hudik, hämta fånen och följa med Thina som ska shoppa lite byxor!

Idag har faktiskt humöret vart på topp! Men inte motivationen till träning, då jag fortarande är sjuk, men är rädd att ja ska bli en lat jävel igen! 

Har även blitt en äckelpotta av mä. Tvättar bara håret 1 gång i veckan då frisören sa till mig att jag inte får tvätta det oftare då det sliter så jävla mkt. Så nu kör ja på torrschampoo och mössa (y) 

Har även räknat ut att jag har vart sjukt duktig i sommar! Knappt druckit någon alkohol, tjänat 52.000 efter skatt å endast gjort av med 18.000 kr. Å då tankade jag för 80000, å shoppade för 5000. Så allmänt har jag lagt ner 5000 totalt på "skräp" i sommar. Alltså alkohol, ströåkning, mat, å rättvik. DUKTIG TORE! Så nu har jag en hel del pengar på sparkontot, ifall det tar ett tag å få jöbb!

Nej, nu ska jag dejta kudden! HÖÖÖRS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0