Blogga igen?

Ja som rubriken lyder funderar jag starkt på att börja blogga igen! Jag orkar inte lägga energi på att göra en snygg design osv då min blogg endast ändå ska vara riktade mot mina vänner, som har flyttat och kanske är lite sugen på att läsa om vad jag gör på dagarna! 

Sooo let's start!

Sov ca 3 timmar inatt då jag bestämt mig för att vända tillbaka på mina dygn... klev upp, jogga intervaller i ca 25 minuter för att få igång hjärnan å sen blev det lite frukost! Sedan åkte jag ned på ljusdal, mötte upp Maria! Sen for vi och hälsade på Linnéa (min tremännings) 8 veckor gammla dotter Nellie! Hur go som helst! 

Sen har jag mest vart lat, lagat lite käk och myst i sommarstugan hos farmor och farfar!

jag har för övrigt också börjat motionerat lite då jag vill gå ner en hel del i vikt... än så länge ser det iaf positivt ut på vågen, men det där jävla sockersuget sitter fortfarande kvar -.-

Ska snart skjutsa lillasyster på ridskola, å sen blir det tvmys!

Hörs :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0